Alla inlägg under december 2012

Av Terese Mattson - 5 december 2012 22:13

Om åtta dagar är jag och min kärlek på canarie holmarna. Hoppas vi får mycket sol. Hade tänkt sola några gånger innan vi åker men det går nog inte då jag nu drabbats av en rejäl urinvägsinfektion. Tack och lov fick jag den nu och inte närmare semestern. Ska ringa farbror doktorn i morgon. Medicin nu tack. Hade nästan glömt hur ont det gör. Kommer aldrig att glömma när jag som fem åring vaknade gång på gång, kissnödig med sveda och värk. Rädslan och tårarna som kom då jag såg blodet i toan. Hade aldrig (vad jag minns ) öroninflammation eller andra vanliga barnsjukdommar. Jag hade urinvägsinfektion, ungefär en sisådär femtioelva gånger.
Men hursom så är jag snart i Spanien. :-D

1,5

Av Terese Mattson - 3 december 2012 06:34

Höftar jag uppåt så blev det 1,5 timme sömn. Om 11timmar är jag hemma igen. Borde nog kunna sova ikväll.

Ps. Fick mens idag.

Utnämner min egen blogg till årets emo-blogg!

Av Terese Mattson - 3 december 2012 01:46

Klockan 06.00 ringer klockan, då är det dags att åka och jobba till klockan 17.00 Sömnen känns långt borta. Stressen och ångesten gör inte situationen lättare. Har jag fått tillbaks mina sömnproblem? Efter 5 underbara år av sömn. Jag vill inte. Inte igen. Hjärtat klappar. Hela helgen har tankarna snurrat. Forcerad.

Hur fan ska jag orka morgondagen? Jag fungerar inte utan sömn.

Jag är så trött så att jag gråter men somnar inte endå.


Tittut...


Kattälskare, hemmapysslare, radhusägare som älskar att gräva i jord och springa på loppisar.
Leker livet med ölbryggande fiskenörd, vår dotter Julia och katten Muller.

Mina olika...

Senaste orden

Det förflutna (arkiv)

Dåtid...

Länk-kärlek

Old and loved...

                               

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 


Ovido - Quiz & Flashcards