Alla inlägg under april 2013

Av Terese Mattson - 2 april 2013 10:04

Sov 11 timmar i natt. Tack för det.

Nu har jag städat och tvättar filtar och kuddar. Om vi inte dammsuger varje dag så blir det fruktansvärt mycket katthår ÖVERALLT! (vad skönt det ska bli när den värsta perioden av hårsläpp är över)


Jobbar kvällen idag och är ledig i morgon. Ska passa på att ta en promenad i solen och sova lunch. Lyx.


Peace and love


 

ÖL

Av Terese Mattson - 1 april 2013 17:59

Mitt nya beroende är öl, alkoholfri.  Om jag skulle skylla något på "cravings" så är det just Carlsberg alkoholfria öl. Helt sjukt med tanke på att jag "normalt" inte dricker öl i speciellt stora mängder (är en vinälskare!) Henke tycker att detta "craving" är självklart eftersom det är hans barn jag bär på.

(Henke   ÖL)


 

Tittut...


Kattälskare, hemmapysslare, radhusägare som älskar att gräva i jord och springa på loppisar.
Leker livet med ölbryggande fiskenörd, vår dotter Julia och katten Muller.

Mina olika...

Senaste orden

Det förflutna (arkiv)

Dåtid...

Länk-kärlek

Old and loved...

                               

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 


Ovido - Quiz & Flashcards