Alla inlägg under september 2013

Av Terese Mattson - 1 september 2013 13:52

Har köpt några plagg som funkar bra när man ammar.. Jag är en riktig klänning/tunika-tjej och är därför jätte glad att det just nu finns en uppsjö av skjort-klänningar. Klänningen har dock inga knappar, men jag kunde inte hålla mig då jag tror att den kommer kännas bra på min rejält korpulenta kropp. Den ärmlösa blusen har jag köpt i grönt (hur många gröna plagg kan man äga?) Hoppas på att kunna känna mig någorlunda fin i höst (åtminstone ibland)... trots övervikten. Hösten är min absoluta favorit årstid, på många sätt. Nystart, luften är underbar, färgerna sprakar, man tänder ljus och kryper upp i soffan, dricker te och kan börja gå i kängor igen. Älskar

     

               

Av Terese Mattson - 1 september 2013 11:38

Trodde kallt att jag skulle klara mig från större vätskeansamling. Vaknade för några dagar sen och såg ut att ha lagt på mig över 5-10 kg över natten. Väldigt tjusigt, känner verkligen hur jag strålar.  


Tänker packa bb-väskan här i dagarna, någon som har ett bra tips på vad man bör packa ner?

De här kläderna har vi tänkt ska bli de första små som vi ska klä vårt lilla barn med    

    


 

   

Ovido - Quiz & Flashcards