Alla inlägg under december 2013

Av Terese Mattson - 2 december 2013 09:52

På väg till vår brevlåda; naturnappen". Återkommer med så kallat betyg från lilla J.

 

 

 

 

 

Av Terese Mattson - 1 december 2013 10:26

Igår var jag och Julia på tjejmiddag hos min kusin Linda. Som vanligt bjöd Linda på jätte god mat, den här gången älgfile. Älgstek och älgfärs har jag ätit många gånger men aldrig filé. Viltsmaken var tydligare, vilket jag älskar. 

Efter middagen spelade vi julklapps-spelet som resulterade i att jag vann 4 av 7 klappar, men Sandra fick en av mina för att hon såg så besviken ut när hon blev utan klapp. Vad jag fick med hem var hårprodukter från goldwell (med doft av mild kola) ett stort doftljus och trisslotter.

Idag ska vi på julskyltning nere i stenstan med syster Magdalena och co.


     

 


Tittut...


Kattälskare, hemmapysslare, radhusägare som älskar att gräva i jord och springa på loppisar.
Leker livet med ölbryggande fiskenörd, vår dotter Julia och katten Muller.

Mina olika...

Senaste orden

Det förflutna (arkiv)

Dåtid...

Länk-kärlek

Old and loved...

                               

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 


Skapa flashcards