Alla inlägg under september 2014

Av Terese Mattson - 6 september 2014 21:05

Idag vann jag en budgivning på en sittdel till mitt gamla vagnchassi. Den är klädd i mörkbrun manchester med mörkbrunt galonfoder. Tyvärr har den något hål så vi får se om jag ger mig in på att klä om den i vinter. Känns ganska troligt att det blir så.
Hon skulle sända vagnen från Skåne i morgon, men antar att den inte skickas förens på måndag. Längtar och håller tummarna för att den är tillräckligt fräsch för att köras i höst.

Snart kommer alltså det här fina chassit att rulla på gatorna igen! :)

Av Terese Mattson - 5 september 2014 14:24

På måndag ska jag träffa en studievägledare och lägga upp en plan för att avverka de sista poängen som krävs för att ta mig in på universitetet. Tanken att "bara" gå tillbaka till jobbet och låta åren passera känns kvävande. Känner mig motiverad och inspirerad. Vad jag sen kommer att studera på universitetet blir en senare fråga, vet bara att jag ska dit.
Mvh. blivande plugghäst.

Av Terese Mattson - 3 september 2014 08:51

 

Igår besökte vi den öppna förskolan här i granloholm för första gången. Både Julia och jag tyckte att det var jätte roligt. Julia ville inte gå hem och protesterade stor för att få stanna. När vi kom hem så somnade hon med ens. 

Känner att vi kommer att bli flitiga besökare under hösten.


Visst är den fin, min nya fi t-shirt! :)


Skapa flashcards