Alla inlägg under november 2015

Av Terese Mattson - 15 november 2015 14:08

Sitter i skrivande stund på tåget. Jag och H har varit och hälsat Jonas-Petter och Kanchana i Malmö. Vi hade inte träffats sen i början på augusti, så det var ett kärt återseende. Önskar att de bodde närmare Sundsvall, eller I Sundsvall. 


Helgens innehåll kan sammanfattas i orden; skratt, samtal, god mat, öl och konst.


Nu längtar jag mest av allt hem till Julia. Att få lykta på hennes hår och känna hennes små fötter i min hand när jag somnar i vår säng.


   

Av Terese Mattson - 13 november 2015 11:35

Tappade känslan för att skriva på bloggen, men idag är den här. 

Ser att jag har några trogna besökare, trots att tiden gått sen sist. Det värmer    


Önskar jag bara kunde skriva om allt fint som har hänt sen sist. För det har hänt så mycket fint. Det vackra finns alltid. Men livet bjöd på en storm. Det har varit så svårt att förstå, att acceptera. 


Det kommer alltid att finnas kvar inom mig.

Stormens öga har dragit förbi.

Havet har stillnat.

Och det är vackert.




Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards